Kommentare: 7
  • #7

    Janine (Donnerstag, 02 August 2018 11:18)

    Liebi Heidy

    I ha mi riesig gfreud ufs Seminar "aktiviere die Kraft Gottes in dir" und es het mini Erwartige witus übertroffe. Wenn jetzt Ängst ufe chömme chani dini Metitatione mache und chase grad löse. I gspür mi sither viel besser. I freu mi scho sehr ufs Ufbauseminar, wieder vieli neui und spannendi Sache dörfe z'lehre bi dir.
    I möcht dir au vo Härzä dankä für dini wunderschöne Behandlige. Es isch immer unglaublich was es bi mir Schöns uslöst. I cha mi Läbä jetzt glücklich gstalte. I bi dir und dr geistige Welt unendlich dankbar, das du i mis Läbä cho bisch. Ohni di stech i jetzt nit do wo i jetzt bi.
    I umarme di mit viel Liecht und Liebi
    Janine

  • #6

    Silvia (Montag, 23 Juli 2018)

    Liebe Heidy

    Das Seminar "Aktiviere die Kraft Gottes in Dir" hat mir sehr viele neue Einsichten und Erfahrungen gebracht. Ich habe gerlernt zu meditieren und habe viel Energie empfangen dürfen.
    Herzlichen Dank für alles und herzliche Grüsse
    Silvia

  • #5

    Johanna Guggenbühl (Montag, 02 Juli 2018 12:21)

    Liebs Heidy
    Dein Seminar „Aktiviere die Kraft Gottes in Dir sei Du“ war eine wunderbare Reise in mein Inneres.
    Ich habe endlich gelernt loszulassen, Kraft zu tanken, meine Seele und mein Herz besser kennenzulernen und kann endlich Verständnis und Liebe für mich aufzubringen um zur Ruhe zu kommen. Deine Anleitungen und Meditationen sind für mich sehr wertvoll und ich Wende diese täglich an und gehe meinen Lichtvollen Weg so weiter. Auf das Aufbauseminar „Aktiviere die Kraft Gottes in Dir“ freue ich mich riesig, da wir uns dann mit unsere tolle Gruppe aufmachen zum „Der Weg der Eigenliebe und Vergebung“.
    Ganz herzlichen Dank Heidy für alles was Du für uns tust.
    Johanna

  • #4

    Manuela Halbeisen (Montag, 20 November 2017 08:50)

    Liechtvolli Heidy,
    es isch scho es zitli her wo i zu dir gfühert worde bi.
    i all denä joore ha i so viel vo dir dörfe lehrä.
    - du hesch mir ghulfä i ganz normale lebenssituatione besser z`schlag cho, so vieli alltägliche sache d`eifachheit u d`schönheite z`gseh.
    - d`geduld wome dörf ha,mit mitmönsche u vorallem eim selber,hesch mr gseit wies eifacher goht.
    - bewusstheit im lebe stärke.
    - chraft u liecht ahnä,wo eim gschenkt wird.
    - mi selber wärtschetzä u lieb ha.
    - zu mir stoh u au akzebtierä wenns nit immer klappet ;-)
    äs geb no sovielmeh zum schriebe u immerwider chunt neus drzuä...
    i bi dir u dr geischtigäwelt dankbar das es di i mim lebä git, es macht mr soviel sache eifacher zum verstoh u umgoh drmit...
    du seisch diä richtigä wort,du hesch wunderbari energie u dini liechttröpfli heimi scho somengisch ungerstützt.

    danke heidy, eifach nur tiefschti dankbarkeit...
    in liechtvoller umarmig s`manuela

  • #3

    Daniel (Freitag, 17 März 2017 21:31)

    Liebe Heidy
    Schon seit geraumer Zeit komme ich immer wieder gerne zu Dir in Deine Praxis um „Balast“ loszuwerden, Stress abzubauen und um aufzutanken.
    Nach jeder Behandlung fühle ich mich wie „neu geboren“.
    Deine Behandlungen ergänzt Du auf Deine ganz eigene, herzliche Art mit Deinem Fachwissen, Deiner Lebenserfahrung und den Informationen aus der geistigen Welt.
    Ich kann Heidys Behandlungen nur jedem empfehlen, der sich auf den Weg zu sich selbst, seiner ganzheitlichen Gesundwerdung und seinem Lebensweg macht.
    Danke Heidy.

  • #2

    Miriam Zehr (Donnerstag, 16 Februar 2017 09:04)

    Liebe Heidy
    Ich möchte dir danken, dass du mir dein Blüten"wesen" -Set für die Praxis anvertraut hast. Es ist ein freudvolles arbeiten damit. Die Menschen sind oft beeindruckt von der schnellen und spürbaren Wirkung der Tropfen. Einige haben es auch unterschätzt, das es auch Prozesse ausgelöst hat...Diese sind jedoch sehr heilsam gewesen. Ich empfehle die Lichtblüten jedem!!! Sie sind grosse Heiler und Begleiter.
    Danke. Herzlich Miriam

  • #1

    Janine (Donnerstag, 29 Dezember 2016 23:21)

    Liebi Heidy

    I möcht dir vo ganzem Härzä für alles danke. Dini Behandlige sind sooo wunderschön, i cha denn alles loslo wo i bereit bi. Du hesch mir mi Seeleplan nöcher brocht und ändli chanen go. I bi sehr glücklich das i dr Weg zu dir gfunde ha. I bi dir unendlich dankbar das du mir jedes mol ghulfe hesch, i wünsch jedem das er/sie dr Weg zu dir findet, das jede d'Heilig dörf erfahre.
    Viel Liecht, viel Liebi und vieli Umarmige
    vom Janine